retardfag

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av simba duvet - 10 mars 2014 15:27

Hellow :3

Asbra dag idag men ändå skit :) xD

Låt mig förklara :P Dan började med att jag vaknade, låg i sängen typ 30 minuter tills jag nästan blev sen och fick springa upp, fixa håret och sånt, gå med hundarna och sen stanna för en selfie innan jag skulle sticka :P

Men sen hittade jag varken mina nycklar eller min keps så fick panik och typ dog xD

Sen skola :(

På morgonen fick vi reda på att det var hopprepstävling (???) denna veckan i skolan.

Det betyder att varje klass på mellanstadiet skulle få en massa hopprep och sen i slutet av veckan vinner de som hoppat mest.

jag hoppade 1182 hopp :D xD

Vilket resulterade i att jag nu sitter och har grymm träningsverk i vaderna och kan inte gå :)

Fan vad ont jag har XD

Det känns rätt fånigt att sitta och skriva detta men jag tränar typ aldrig annars så jag är rätt nöjd ^^

Och till skillnad från igår så var det varmt ända till jag kom hem och (seriöst) typ 5 minuter efter jag gick in i huset började det regna. Tur.se

Aja det var allt för mig ^^

Här är bilderna från idag:) (Jag vet redan at jag är ful och borde inte få finnas men sluta mobbas nu)

 

 

 

Gurka

Presentation


Tjeena ;)
Det är jag som är Felix, vissa kanske känner igen mig från min förra blog (flexiusmontexius) vilken jag dock slutade skriva på för rätt länge sen.
Men nu är jag tillbaka :D
Så nu får ni äntligen läsa om tråkiga saker som hårfärg och anime ^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards